Veelgestelde vragen

Vragen over de Touch Cards beantwoorden we graag voor je! Misschien staat het antwoord dat jij zoekt al in onderstaande vragen. Wordt jouw vraag niet beantwoord? Dan kan je natuurlijk contact met ons opnemen.

Wat houdt het Touch Cards platform in?
Via het Touch Cards platform krijg je toegang tot alle cadeau- en voordeelkaarten van Touch Incentive. Het betreft enkel de digitale cadeaukaarten.  

Tot wanneer is mijn cadeaukaart geldig?
Jouw gekozen cadeaukaart is minimaal 1 jaar geldig na de uitgiftedatum. Je kan de geldigheid ook controleren via de website van de desbetreffende cadeaukaart.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt de bestelling betalen met iDEAL of met creditcard (VISA en MasterCard).

Hoe en wanneer ontvang ik de e-vouchers?
Na bestelling en betaling ontvang je binnen 15 minuten het bestelde e-ticket per e-mail.

Ontvang ik een bevestiging van de bestelling?
Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je binnen 15 minuten een betalingsbevestiging.

Heb je een bestelling geplaatst, maar de e-voucher nog niet ontvangen?
Heb je 15 minuten na jouw bestelling nog geen e-tickets ontvangen? Check dan eerst even je SPAM box of ongewenste mails. Het kan zijn dat het bevestigingsmailtje met de e-tickets in de SPAM terecht is gekomen. Wanneer dat niet het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe verzilver ik mijn e-voucher?
Kijk voor de juiste verzilveringsmethode op de e-voucher of de website van de desbetreffende aanbieder.

Kan ik mijn aangekochte e-vouchers wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-vouchers te wijzigen.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacyverklaring.