Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over het Touch Cards platform? Wellicht vind je het juiste antwoord in onderstaande veelgestelde vragen.

Wat houdt het Touch Cards platform in?
Via het Touch Cards platform krijg je toegang tot alle cadeau- en voordeelkaarten van Touch. Het betreft enkel de digitale cadeaukaarten.  

Hoe en wanneer ontvang ik de e-vouchers?
Je vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de cadeaukaarten.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt de bestelling betalen met iDEAL en creditcard (VISA en MasterCard).

Tot wanneer is mijn cadeaukaart geldig?
Jouw gekozen cadeaukaart is minimaal 1 jaar geldig na de uitgiftedatum. Je kan de geldigheid ook controleren via de website van de desbetreffende cadeaukaart.

Ontvang ik een bevestiging van de bestelling?
Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een orderbevestiging.

Heb je een bestelling geplaatst, maar de e-voucher nog niet ontvangen?
Raadpleeg dan eerst de SPAM-box van jouw e-mail programma. Wellicht is de e-voucher daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe verzilver ik mijn e-voucher?
In de omschrijving van de cadeaukaarten vind je een korte verzilverinstructie. Op de e-voucher zelf zijn uitgebreide verzilverinstructies terug te vinden. Volg deze instructies goed! 

Kan ik mijn aangekochte e-vouchers wijzigen en retourneren?
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-vouchers te wijzigen. Wil je jouw e-voucher retourneren? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

Staat jouw vraag hier niet tussen?
Neem dan gerust contact met ons op. Onze klantenservice zit van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur voor je klaar en is bereikbaar via klantenservice@touchpromotions.nl